TTW
TTW

Αποκαλύφθηκε η καμπάνια πωλήσεων στο τέλος του έτους της Μαλαισίας 2024 με τεράστιες εκπτώσεις και αποκλειστικές εκδηλώσεις

Παρασκευή Νοέμβριο 29, 2024

Malaysia

Η Tourism Malaysia, μαζί με τη Mastercard και περισσότερους από 60 τοπικούς τουριστικούς φορείς, συμπεριλαμβανομένων των εμπόρων λιανικής, των εμπορικών κέντρων, των ξενοδοχείων και των αεροπορικών εταιρειών, είναι ενθουσιασμένος που παρουσιάζει την εκστρατεία πωλήσεων στη Μαλαισία για το τέλος του έτους 2024 (MYES 2024).

Προγραμματισμένο από τις 15 Νοεμβρίου 2024 έως την 1η Ιανουαρίου 2025, το MYES 2024 υπόσχεται μια απαράμιλλη σειρά από αγορές και δραστηριότητες αναψυχής. Οι τουρίστες μπορούν να εξερευνήσουν μια τεράστια ποικιλία προϊόντων, καταλυμάτων, επιλογών μεταφοράς και γαστρονομικών εμπειριών, με περισσότερες από 130 προσφορές και εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί σε εμπορικά κέντρα σε όλη τη Μαλαισία.

Αυτή η εκτεταμένη πρωτοβουλία υποστηρίζεται από σημαντικούς φορείς του κλάδου όπως η Malaysia Shopping Mall Association (PPK Malaysia), η Malaysia Retailers Association (MRA), η Malaysia Retail Chain Association (MRCA), η Malaysian Association of Hotels (MAH) και η Malaysia Ομάδα Αεροπορίας (MAG).

Τα κυριότερα σημεία του MYES 2024 περιλαμβάνουν:

Οι διεθνείς επισκέπτες απολαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές παρουσιάζοντας τα διαβατήριά τους στα γραφεία εξυπηρέτησης πελατών στα εμπορικά κέντρα που συμμετέχουν. Θα πραγματοποιηθούν επτά μεταμεσονύκτια εκπτώσεις, μεταξύ των οποίων στο Aeon Mall Tebrau City και στο Mitsui Outlet Park KLIA Sepang στις 29-30 Νοεμβρίου, στο Freeport A'Famosa Outlet Park και στο Noor Arfa Craft Complex στις 21 Δεκεμβρίου, στο Aeon Mall Kota Bharu στις 24 Δεκεμβρίου, στο εμπορικό κέντρο Sutera Mall. Johor Bahru και The Exchange TRX στις 31 Δεκεμβρίου.

Επιπλέον, η Malaysia Aviation Group (MAG) παρέχει ειδικούς ναύλους από παγκόσμιες τοποθεσίες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κορέα και η Αυστραλία, με συνδέσεις με hotspot της Μαλαισίας όπως το Λανγκάουι και το Πενάνγκ. Το AirAsia Ride προσφέρει κωδικούς προσφοράς για εύκολο ταξίδι στα εμπορικά κέντρα.

Τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στην καμπάνια προσφέρουν δελεαστικά πακέτα ιδανικά τόσο για ζευγάρια όσο και για οικογένειες, με μοναδικές γευστικές εμπειρίες, ενώ ορισμένα περιλαμβάνουν επιλογές όπως check-out αργά. Η εκστρατεία προσφέρει επίσης μια πληθώρα τουριστικών δραστηριοτήτων, όπως επισκέψεις σε ζωολογικούς κήπους, εργαστήρια μπατίκ, περιηγήσεις τέχνης δρόμου, καγιάκ, περιπέτειες ATV, κολύμβηση με αναπνευστήρα, γκολφ και κρουαζιέρες στο ποτάμι.

Datuk Manoharan Periasamy, Γενικός Διευθυντής Τουρισμού της Μαλαισίας, δήλωσε: «Οι αγορές είναι ένα κρίσιμο συστατικό της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2024, οι τουριστικές δαπάνες στο τμήμα αγορών ανήλθαν σε 26.98 δισεκατομμύρια RM, μια σημαντική αύξηση 63% σε σύγκριση με 16.56 δισεκατομμύρια RM που καταγράφηκαν την ίδια περίοδο το 2023. Αυτό αντιπροσωπεύει το 36.8% των συνολικών εσόδων από τον τουρισμό ύψους 73.2 RM δισεκατομμύρια για αυτήν την περίοδο. Ως εκ τούτου, είμαστε βέβαιοι ότι η επανεισαγωγή της καμπάνιας Mega Sale της Μαλαισίας φέτος θα τονώσει περαιτέρω την ανάπτυξη αυτού του τμήματος».

Εγγραφείτε στα Newsletters μας

Σχετικές αναρτήσεις

Επιλέξτε την γλώσσα σας

ΕΤΑΙΡΟΙ

στο-TTW

Εγγραφείτε στα Newsletters μας

Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις ταξιδιωτικών ειδήσεων και εμπορικών εκδηλώσεων από Travel And Tour World. έχω διαβάσει Travel And Tour World'sΔήλωση Απορρήτου.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ευρώπη

Αμερική

Μέση Ανατολή

Ασία