Δευτέρα, Νοέμβριος 18, 2024
Σήμερα σηματοδοτεί το ντεμπούτο της ετήσιας εκστρατείας «Travel with Confidence» της ABTA, η οποία ξεκινά με τη φάση «Dream It», που έχει σχεδιαστεί για να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών να προγραμματίσουν τις μελλοντικές τους διακοπές με ένα μέλος της ABTA. Αυτή η πρωτοβουλία επιδιώκει να αναδείξει τη γοητεία των πιθανών προορισμών για το επόμενο έτος και να διασφαλίσει ότι η επωνυμία ABTA θα παραμείνει κορυφαία επιλογή κατά τη διάρκεια της κρίσιμης περιόδου κρατήσεων.
Η ABTA έχει δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών για να αιχμαλωτίσει ένα ευρύ κοινό. Αυτό περιλαμβάνει ένα δεκαπενθήμερο ψηφιακών ραδιοφωνικών διαφημίσεων στο Heart FM, στοχευμένες διαφημίσεις βίντεο στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης της ABTA, όπως το Facebook και το Instagram, και συνεργασία με τρεις παράγοντες επιρροής που θα δημιουργήσουν φρέσκο περιεχόμενο στο TikTok και το Instagram.
Για τη δέσμευση του TikTok, η ABTA συνεργάστηκε με τον κριτή βιβλίων @pavisfrancesca, έναν νέο συνεργάτη που στοχεύει τις γυναίκες Millennial, για να τονίσει τα οφέλη της κράτησης με ένα μέλος της ABTA. Στο Instagram, το @jayneytravels παρουσίασε έναν νέο κύλινδρο που απευθύνεται σε οικογένειες που εξερευνούν μη συμβατικούς προορισμούς, ενώ το @travellingtuesdays προσφέρει ιδέες για «λίστα κάδου» για νέους ενήλικες ηλικίας 18-24 ετών.
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει ευδιάκριτα τα hashtags #DreamItWithABTA και #TravelWithConfidence, ενθαρρύνοντας τους ακόλουθους να αναζητούν το λογότυπο ABTA καθώς οργανώνουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.
Μετά από αυτήν την αρχική διαφημιστική έκρηξη και τη συνεργασία με επηρεαστές, η ABTA σχεδιάζει να συνεχίσει τη διάδοση εμπνευσμένου ταξιδιωτικού περιεχομένου μέσω των κοινωνικών της καναλιών τον Δεκέμβριο και προετοιμάζεται για άλλη μια σημαντική προσπάθεια μάρκετινγκ τον Ιανουάριο, ευθυγραμμιζόμενη με την περίοδο αιχμής των κρατήσεων.
Τα μέλη της ABTA έλαβαν μια αποκλειστική προεπισκόπηση αυτής της συναρπαστικής καμπάνιας στο World Travel Market (WTM).
Graeme Buck, Διευθυντής Επικοινωνίας της ABTA είπε:
«Ο Νοέμβριος γίνεται ολοένα και πιο σημαντικός μήνας στο ημερολόγιο του ταξιδιωτικού σχεδιασμού, όταν όσοι κάνουν νωρίς κράτηση στρέφουν ήδη το μυαλό τους στα σχέδια των διακοπών τους για το επόμενο έτος και ανυπομονούν για κάποια έμπνευση.
«Προσφέραμε την έναρξη της ετήσιας εκστρατείας μας «Ταξιδέψτε με αυτοπεποίθηση» τον Νοέμβριο του περασμένου έτους με μεγάλη επιτυχία, προσεγγίζοντας σχεδόν τρία εκατομμύρια άτομα και αυξάνοντας κατά 400% τις επισκέψεις στη λειτουργία αναζήτησης μελών στον ιστότοπό μας σε σύγκριση με την ίδια περίοδο έτος πριν. Με την προσθήκη της ραδιοφωνικής διαφήμισης και του TikTok, η φετινή καμπάνια θα είναι η μεγαλύτερη από την πανδημία και στοχεύει να προσεγγίσει ακόμη περισσότερους ανθρώπους εκ μέρους των μελών της ABTA – εάν εμφανίζουν το λογότυπο ABTA, θα πρέπει να επωφεληθούν από αυτήν την καμπάνια».
Ετικέτες: ΑΒΤΑ, συμβουλές κράτησης, Καμπάνια Dream It, ταξιδιωτικούς προορισμούς, Ταξιδιωτικά νέα, ταξιδιωτικές τάσεις, Ταξιδέψτε με αυτοπεποίθηση
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025
Τη Δευτέρα, Ιανουάριος 13, 2025